Môžem tovar vrátiť alebo reklamovať?

1) Môžem tovar vrátiť alebo reklamovať ?

I majster tesár sa utne. Verte nám že sa maximálne snažíme a každý tovar kontrolujeme skôr ako ho odošleme k Vám. Stať sa môže ale hocičo a tak sme pripravení i na to, že Vám tovar ,,nesadne,, alebo nastane iný problém. Môžete nákup vrátiť alebo reklamovať. Ozvite sa nám na email: info@slovakdeals.sk Napíšte čo sa stalo a číslo Vašej objednávky . Spolu to vyriešime.

Ako to bude prebiehať ?

a) Vraciam, prosím.

Snažíme sa aj toto Vám čo najviac uľahčiť a myslíme na možné komplikácie dopredu. Keď Vám posielame potvrdzovací email o objednávke, pripájame k nemu špeciálny formulár o odstúpení od zmluvy. Pokiaľ si tovar želáte vrátiť, stačí vyplniť tento formulár a odoslať ho spolu s tovarom späť na našu adresu. Tá je uvedená na formulári alebo ju nájdete na našich stránkach tu, ako kontaktnú adresu. Do 14 dní nemusíte ani uvádzať dôvod. Vyplňte len kontaktné údaje, číslo účtu a názov produktu, ktorý chcete vrátiť.

Spoliehame sa na Vás, že tovar vrátite nepoškodený s pôvodným obalom si nerobte starosti. Stačí keď produkt zabalíte do pevného, nepriehľadného obalu.

b) Reklamujem, prosím.

Vtedy je najlepšie zavolať alebo napísať email. Reklamáciu riešime individuálne. Pokiaľ je nejaký tovar chybný, poprosíme Vás o fotku a na ďalšom postupe sa dohodneme. Budete chcieť poslať nový tovar alebo radšej vrátiť peniaze ? Reklamáciu vybavujeme v čo najkratšom čase, najdlhšie 30 dní. Táto lehota začína plynúť dňom doručenia zásielky k nám. V prípade uznanej reklamácie so žiadosťou o výmenu tovaru Vám zásielku pošleme na naše náklady.

c) Kedy dostanem peniaze alebo nový tovar ?

Peniaze sú vrátené zo zákona do 14-tich dní od doručenia vráteného tovaru.